شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
  ورود |عضويت
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1399/10/29

اجرای احکام قطعی قضایی در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان لنجان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنجان از عزم جزم امور اراضی شهرستان برای اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغات در سطح شهرستان لنجان خبر داد

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنجان از عزم جزم امور اراضی شهرستان برای اجرای احکام قضایی در راستای تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی بخش کشاورزی و باغات در سطح شهرستان لنجان خبر داد. وی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز که عبارت بودند از 5 مورد حکم قطعی، 4 مورد دستور تبصره 2 و یک مورد جمع آوری فونداسیون با دستور سیار به موجب تبصره یک ماده 10 - امروز 29/10/99 در اراضی حریم زرین شهر مرکز شهرستان لنجان با حضور نماینده محترم دادستانی، عوامل محترم انتظامی، کلانتری و کارشناسان سخت کوش جهاد کشاورزی لنجان تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

مهندس حاتمی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات اظهار داشت: بارها تذکر داده ایم که بدون مجوز در زمین های کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری صورت نگیرد، چرا که اموال خود افراد از بین می رود. ما باید این اراضی را با حفظ کاربری کشاورزی و باغی به نسلهای بعد منتقل کنیم و در این راه با هرگونه دست درازی، تخلف، طمع‌کاری و ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در این زمین ها که مانع از تولید محصولات کشاورزی و باغی شود به شدت برخورد می کنیم.

وی افزود: تلاش‌های مجموعه جهاد کشاورزی لنجان برای کوتاه کردن دست متصرفان از بستر تولید غذای مردم با جدیت ادامه دارد و هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نداریم.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
  نظرسنجي
نظر شما در باره پرتال جهاد کشاورزی لنجان چیست

 

تعداد جوابها : 1952

عالی : 86%
خوب : 3%
متوسط : 1%
ضعیف : 11%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 87
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 87

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 4072813
Visitors بازديد هاي امروز: 1417
Visitors بازديد هاي ديروز: 2463

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/01 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لنجان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا